top of page

פוסט ראשון - מה זה הבלוג הזה בכלל


משפחה יקרה,

על סף דרך חדשה, אנחנו מוצאים את עצמנו מתמודדים עם מגוון אתגרים. חלקם צפויים יותר, חלקם פחות – אבל אחד מהם תופס מקום מרכזי, והוא קשור ישירות אליכם: אנחנו רוצים להישאר נוכחים בהעדרנו. העולם הולך ונעשה קטן יותר, וזה לא רע. אנחנו נשארים באותו אזור זמן, וזה עוזר מאוד – אבל המסגרת המשפחתית עשויה משותפות בחוויות , מהיכרות עם חיי היום-יום, האתגרים והדילמות, המשימות וההצלחות. אין לנו ספק שצפויה לנו תקופה מעניינת, ונשמח לשתף אתכם בחוויות – אבל האתגר שלנו, מנקודת מבטנו, הוא ארוך טווח יותר: לשתף בחוויה גם מעבר לשלב הראשון, לאפשר לכם ולנו פרספקטיבה של תהליך, לקחת אתכם אתנו למסע הזה, בתקווה שאנחנו נשאר אתכם.

הצלחה, מנקודת מבטנו, תהיה אם כשנחזור לבקר וכשנחזור בכלל, לא נספר חוויות – כי תכירו אותן כבר. אם נוכל להמשיך את השיח באופן רציף, כאילו לא עזבנו מעולם.

הבלוג הזה אמור להיות כלי לשתף אתכם בחוויות שלנו. הוא לא נועד להחליף אף אמצעי תקשורת אחר – הוא נועד לסמן נקודות בזמן ולהאיר אותן לרגע, לאפשר לכם ולנו להתבונן בחוויות השונות, להעלות תמונות מעניינות, אולי גם סרטונים. במשך הזמן, ליצור פסיפס של רגעים ולתת תמונה של תהליך, שאנחנו מקוים לעבור יחד אתכם. אפשר להניח שבהתחלה השיח יהיה צפוף יותר, וייגע בכל חוויות היומיום החדשות והלא מוכרות. בהמשך נקווה שהיומיומי יהפוך למוכר, ונמצא את עצמנו מספרים על מה שמעבר – אירועים מיוחדים, חוויות יוצאות דופן, טיולים שיש לקוות שיהיו, אנשים מעניינים ועוד.

הבלוג הזה הוא קצת כמו המשיח, במילותיו של הרמב"ם – לא נדע איך יהיה עד שיהיה.

אנחנו מקוים שאתם תהיו שותפים אתנו בבלוג הזה – שהנושאים שנכתוב עליהם יהיו על הרצף של השיח השוטף שלנו אתכם. אפשר לקוות שאם הבלוג ימריא הוא גם יוכל להיות זירת מפגש – נתאם בעזרתו שיחות ועידה, נחליף בעזרתו רשמים – ניתן להוסיף לו שלל כלים, אם יהיה להם ביקוש.

הערה על פרטיות:

הבלוג הזה אמור לשתף אתכם, המשפחה והחברים שלנו, בחוויות שלנו. אנחנו בוחרים את מי לשתף, ובחרנו לשתף אתכם, אם תרצו. במסגרת זו, ודאי הבחנתם, הבלוג מוגן ופתוח לחברים בלבד. המרחב המוגן הזה מאפשר לנו לשתף אתכם בחוויות שלנו בצורה פתוחה יותר, ומאפשר לנו מרחב גדול יותר של הבעת דעות ותחושות, של שיתוף באינפורמציה ועוד.

נודה לכם מאוד אם תקפידו על כך.

פוסטים אחרונים
bottom of page